Персонал Кропивницький: резюме та пошук співробітників в Кропивницькому, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Кропивницькому швидко, шукаю резюме в місті Кропивницький.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Кропивницькому. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Кропивницькому, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Кропивницькому!
Провідний фахівець із закупівель ПАТ «ПВП «Кривбасвибухпром» <p>• Аналіз та формування обсягів й графіків замовлення постачальникам на сировину та основні компоненти для виготовлення ВМ.<br />• Пошук постачальників та робота з існуючими партнерами, моніторинг ринку сировини та компонентів.<br />• Проведення тендерних торгових процедур (конкурси, редукціони, збір оферт) на тендерному майданчику або через email, визначення та обґрунтування оптимального рішення щодо вибору постачальника.<br />• Підготовка, погодження з постачальником, укладання та супровід договорів на поставку з реєстрацією у 1С, претензійна робота з постачальниками.<br />• Повний супровід поставки до складу, оформлення та внесення в 1С оприбуткування, передача оригіналів видаткових документів в бухгалтерію.<br />• Формування бюджетів витрат підприємства місячних, квартальних та річних, та планів закупівель. Внесення рахунків на оплату в 1С з контролем строків оплат.<br />• Підготовка та отримання дозволів на придбання та на перевезення ВМ.<br />• Взаємодія з іншими підрозділами підприємства у рамках виконання плану закупівель та забезпечення підприємства.</p>
Інженер з комплектації устаткування КП "Сансевіс" КМР" <p>Виконання, аналіз та контроль річних, квартальних та місячних потреб підприємства.<br />Відповідно до вимог закону України щодо публічних закупівель, проведення тендерів та моніторингів на закупівлю.<br />Договірна робота із контрагентами.<br />Повний супровід угод до постачання.<br />Оформлення рахунків на оплату та контроль проведення розрахунків з контрагентами, відповідно до затверджених фондів та бюджетів.<br />Організація поставки товарів та первинної документації (рахунки, накладні, ТТН) на центральний склад.<br />Контроль складських запасів.</p>
Фахівець з закупівель ТОВ "РЕСАЙКЛІНГ СОЛЮШИНС" <p>Робота за сумісництвом у віддаленому режимі.<br /></p>
<p>Забезпечення функціонування повного циклу закупівель від заявки до поставки для наступних підприємств:<br />- ТОВ "УКРАЇНСЬКІ МІНЕРАЛЬНІ ДОБРИВА"<br />- ТОВ "АРНОКС" (раніше "ЮМДЖІ РТ ГАЗ")<br />- ТОВ "РІДЖЕН"<br />- ТОВ "РЕСАКЛІНГ СОЛЮШИНС"<br />Функції та обов'язки повністю аналогічні основному місцю роботи у ТОВ "УКРАЇНСЬКІ МІНЕРАЛЬНІ ДОБРИВА".</p>
Фахівець з закупівель ТОВ "УКРАЇНСЬКІ МІНЕРАЛЬНІ ДОБРИВА" <p>• Аналіз та оптимізація закупівель, запровадження політики із закупівель на підприємстві, контроль рівня цін усіх закупівель ТМЦ та послуг.<br /></p>
<p>• Пошук постачальників та робота з існуючими партнерами, моніторинг ринку.<br />•Повне супроводження тендерних торгових процедур (конкурси, редукціони, збір оферт) на електронному тендерному майданчику, визначення оптимального рішення щодо вибору постачальника/підрядника.<br />•Підготовка, погодження, укладання та супровід договорів на поставку в 1С «Документообіг КОРП», претензійна робота з постачальниками.<br />•Участь у бюджетуванні витрат підприємства, розподіл платежів, складання фінансового плану відповідно до плану закупівель. Оформлення та супровід рахунків на оплату в 1С.<br />• Аналіз результатів виконання заявок та інвестиційних бюджетів, робота над помилками.<br />• Аналіз ринку природного газу та електричної енергії, для регулювання оптимальності рівня цін енергоносіїв, що закуповуються.<br /><br /></p>
<p>Досягнення:<br />Успішна участь у проекті будівництва та запуску нового проекту «з нуля» з повним забезпеченням усіма матеріалами, обладнанням та послугами.Великий практичний досвід роботи на електронному тендерному майданчику, закупівлі 100% усіх ТМЦ та послуг для потреб підприємства виключно через майданчик інтегрований із 1С Бухгалтерія.2-річний досвід роботи у віддаленому режимі в період карантинних обмежень.</p>
Заступник директора з закупівель ТОВ "НАВАЛЬ ЛОГІСТИК" <p>• Участь у розробці стратегії, проектів розвитку, інвестицій та бюджетів підприємства, виконання заявок.<br /></p>
<p>• Формування принципів роботи закупівельної політики та визначення її основних напрямів.<br />• Аналіз та оптимізація закупівель, розподіл функціональних компетенцій, правил та процедур закупівель на підприємстві, контроль рівня цін усіх закупівель.<br />•Підготовка та проведення конкурсів/тендерів (в т.ч. на електронних торгових майданчиках), вибір оптимальної закупівлі.<br />• Супровід угод, договірна робота, контроль виконання термінів та умов договорів.<br />•Претензійна робота з постачальниками за фактом виявленого браку та ін. невідповідностей умов договорів.<br /><br /></p>
<p>Досягнення:<br />Побудова та організація закупівель на підприємстві "з чистого листа" у повністю віддаленому режимі. Розробка та впровадження системи взаємодії закупівель та виробничих ділянок.</p>
Керівник департаменту закупівель ТОВ "СМАРТ-НЕРУДПРОМ" <p>• Розробка та впровадження принципів роботи з формування закупівельної політики та визначення її основних напрямків. Контроль за дотриманням політики закупівель на контрольованих підприємствах.<br />• Аналіз та подання рекомендацій щодо оптимізації закупівель, розподілу функціональних компетенцій, правил та процедур закупівель на підприємствах. Контроль рівня цін закупівель.<br />• Участь у розробці стратегії, планів розвитку та бюджетів активів. Контроль усіх платежів активів.<br />• Аналіз результатів виконання річних, квартальних та місячних бюджетів на поставку товару з наданням рекомендацій щодо їх виконання.<br /><br /></p>
<p>Досягнення:<br />Створення департаменту закупівель із нуля. Впровадження єдиної системи контролю закупівель та платежів на підконтрольних активах. Впровадження та використання електронних тендерних процедур із закупівель на торговому майданчику "Фабрикан.юа".</p>
Начальник відділу обладнання ВАТ «Орджонікідзевський гірничо-збагачувальний комбінат» <p>• Управління роботою відділу щодо своєчасного виконання заявок виробничого напрямку та складання, укладення та виконання Договорів купівлі-продажу на обладнання (технологічне, електротехнічне), з/ч та матеріали;<br />• Аналіз та планування поставок, аналіз мінімальних складських залишків, претензійна та рекламаційна робота з постачальниками.<br />• Організація та проведення тендерів на закупівлю обладнання, техніки, з/ч, матеріалів, проведення переддоговірних переговорів із постачальниками.<br />• Контроль та керування складськими запасами (понад 3 700 найменувань).<br />• Маркетингові дослідження ринку постачальників.<br /><br /></p>
<p>Досягнення:<br />Створення однієї з найбільшої в Україні бази бульдозерної техніки Caterpillar і великого парку, а/м Volvo, а також закупівля великої кар'єрної техніки, збагачувального обладнання. Управління процесом із закупівлі, встановлення та введення в експлуатацію блочно-модульної котельні для плавального басейну «Дельфін» олімпійського державного резерву України.</p>