Персонал Кропивницький: резюме та пошук співробітників в Кропивницькому, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Кропивницькому швидко, шукаю резюме в місті Кропивницький.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Кропивницькому. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Кропивницькому, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Кропивницькому!

Резюме: Операційний директор COO, Менеджер проектів (Кропивницький)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Кропивницький
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: мужской

Досвід роботи

    <p>

    Прізвище Ім’я По батькові: <strong> Пецух Андрій Ростиславович</strong></p>
    <p>Вік: <strong>35 років</strong></p>
    <p>Місто проживання: <strong>Львів</strong></p>
    <p>Сімейний стан: <strong>одружений, двоє дітей</strong></p>
    <p><br /></p>
    <p>Посада: <strong>операційний</strong> <strong>директор (СОО), керівник портфеля проектів, керівник проекту</strong></p>
    <p><strong>Мета</strong><strong>:</strong></p>
    <p>Пошук роботи, для професійного розвитку, кар’єрною перспективою та з доходом, що дозволить планувати своє життя і життя своєї сім’ї.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Досвід роботи</strong><strong>:</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <ul><li><strong>ТОВ «Л-Інжиніринг (</strong><strong>LUMINAL</strong> <strong>TM</strong><strong>)» (luminal.com.ua/)</strong></li></ul><p><strong>Посада:</strong> керівник проектів та програм у сфері матеріального та нематеріального вир-ва</p>
    <p><strong>Період роботи:</strong> 01.05.2022 – теперішній час</p>
    <p><strong>Обов’язки:</strong></p>
    <p><strong>- </strong><strong>Проектний менеджмент по напрямках: реалізація контрактованих проектів, шеф-монтаж, управління персоналом, фінансовий аналіз діяльності компанії, запуск власного виробництва:</strong></p>
    <p>- Організація та запровадження КАНБАН-методологій</p>
    <p>- Запровадження LEAN та 5s методологій у робочих процесах</p>
    <p>- Розробка планів робіт та кошторисів проектів</p>
    <p>- Розробка ТЗ для виготовлення проектної документації та монтажних вузлів</p>
    <p>- Project Management (people management, time management, budget management, risk management, supply management, change management)</p>
    <p>- ведення after-sales support реалізованих проектів</p>
    <p>- актування виконаних робіт, технагляд та захист проектів на стороні виконавця</p>
    <p>- введення проектів у експлуатацію</p>
    <p>- ведення організаційно-фінансових відносин з підрядними організаціями</p>
    <ul><li><strong>ТОВ «ФлексТек» (flextec-group.com/)</strong></li></ul><p><strong>Посада:</strong> директор</p>
    <p><strong>Період роботи:</strong> 01.07.2021 – 28.07.2022</p>
    <p><strong>Обов’язки:</strong></p>
    <p><strong>- </strong><strong>Управління інжиніринговою компанією що включає:<br /></strong><strong>- управління тактичними цілями компанії згідно погодженої стратегії</strong></p>
    <p>- планування і контроль команди інженерів з розробки та пошуку рішень автоматизації виробничих процесів на підприємствах більшості секторів промисловості</p>
    <p>- підготовка Комерційної пропозиції для клієнта (формування, калькуляція проекту, деталізація і опис рішення)</p>
    <p>- розробка і контроль плану робіт команди слюсарів-механіків та інженерів АСК</p>
    <p>- контроль роботи відділу закупок згідно кореляції поточних фінансових показників</p>
    <p>- управління комунікаціями та організаційна робота з підрядними організаціями</p>
    <p>- ведення та контроль проектів на стадії їх реалізації</p>
    <p>- розробка та реалізація плану впровадження LEAN та 3S</p>
    <ul><li><strong>ТОВ «ІнтраМоушн Україна» (intramotion.ua/ua)</strong></li></ul><p><strong>Посада:</strong> керівник відділу продажів, sales engineer </p>
    <p><strong>Період роботи:</strong> 01.12.2019 – 30.06.2021</p>
    <p><strong>Обов’язки:</strong></p>
    <p><strong>- </strong><strong>Реалізація дотримання фінансового плану надходжень компанії:</strong></p>
    <p>- розробка плану продажів по сегментах ринку та галузях промисловості</p>
    <p>- вивчення та аналіз певних галузей промисловості для виявлення потреб автоматизації виробничих процесів</p>
    <p>- розробка та реалізація алгоритму ведення лідів по лійці продажів</p>
    <p>- залучення клієнтів шляхом дзвінків, холодних візитів та візитів «ввічливості» на промислові підприємства-виробники продукції</p>
    <p>- підбір рішень та підготовка Комерційних пропозицій згідно Технічного завдання або на основі самостійно зібраних вхідних даних</p>
    <p>- пошук та комунікація з європейськими партнерами щодо їхніх «портфельних» рішень</p>
    <p>- проектний менеджмент контрактованих проектів (ведення та контроль реалізації проектів, пошук підрядних організацій та постачальників промислових рішень, інтеграція в систему підприємства, навчання обслуговуючого персоналу)</p>
    <ul><li><strong>ТзОВ «Ден Сервіс»</strong> <strong>(den-service.com.ua/)</strong></li></ul><p><strong>Посада:</strong> операційний директор</p>
    <p><strong>Період роботи:</strong> 20.10.2018 – 15.11.2019</p>
    <p><strong>Обов’язки:</strong></p>
    <p><strong>- </strong><strong>Організація процесів і контроль діяльності підприємства з виробництва кондитерського і хлібопекарського обладнання, що включало:</strong></p>
    <p>- створення індивідуальних ТЗ для клієнтів на розробку та виготовлення ліній харчової промисловості (підбір рішень згідно типу продукції)</p>
    <p>- розробка плану роботи конструкторського відділу</p>
    <p>- розробка плану закупівель та постачання сировини, матеріалів та комплектуючих</p>
    <p>- розробка плану виробництва (по цехах: заготівельний, зварний, збиральний, КВП)</p>
    <p>- розробка плану контролю якості на певних етапах виробництва та його запровадження</p>
    <p>- контроль дотримання алгоритму відвантаження продукції (процедура упакування та погрузки, внесення всіх даних у журнал відвантажень, підготовка документів)</p>
    <p>- контроль над опрацюванням рекламацій та їх усуненням</p>
    <p>- контроль дебіторської і кредиторської заборгованості</p>
    <p>- планування та контроль господарської та комунальної частини підприємства</p>
    <p>- контроль дотримання культури виробництва, запровадження практик LEAN</p>
    <p>- фінансово-матеріальний облік та звітність </p>
    <ul><li><strong>«Студія33 ТМ (Коробочка ФОП)» (studio33.com.ua/gallery/)</strong></li></ul><p><strong>Посада:</strong> керівник відділу продажів</p>
    <p><strong>Період роботи:</strong> 1.07.2014 – 1.10.2018</p>
    <p><strong>Обов’язки:</strong></p>
    <p><strong>- Створення стратегії та плану продажів</strong></p>
    <p><strong>- Створення технічних завдань для маркетингових кампаній</strong></p>
    <p>- Пошук партнерів по гуртовій співпраці</p>
    <p>- Контроль взаєморозрахунків з клієнтами та постачальниками в 1С</p>
    <p>- Створення плану виробництва (планування серійних SKU відносно сезонності і попиту)</p>
    <p>- Пошук і залучення постачальників сировини</p>
    <ul><li><strong>ТзОВ «Монарх» (www.facebook.com/toniyasweets/?locale=ru_RU)</strong></li></ul><p><strong>Посада:</strong> керівник проекту «Відкриття мережі фірмових магазинів кондитерських виробів «Солодкий монарх»» </p>
    <p><strong>Період роботи:</strong> 06.2012 – 09.2013</p>
    <p><strong>Обов’язки:</strong></p>
    <p>- організація та реалізація плану запровадження роботи мережі кондитерських магазинів </p>
    <p>- операційний менеджмент та контроль діяльності роботи мережі магазинів</p>
    <p>- HR (підбір персоналу 1-ї лінії обслуговування клієнтів та запровадження скриптів)</p>
    <p>- робота з постачальниками та іншими контрагентами (орендодавці, ЖЕК, райадміністрації)</p>
    <p>- фінансово-матеріальний облік та звітність</p>
    <ul><li><strong>ПП «Морська долина»</strong></li></ul><p><strong>Посада:</strong> торговий представник</p>
    <p><strong>Період роботи:</strong> 09.2013 – 05.2014</p>
    <p><strong>Обов’язки:</strong></p>
    <p>- Пошук клієнтів по гуртовій співпраці</p>
    <p>- Ведення співпраці з клієнтами в 1С</p>
    <p>- Підготовка та планування логістичного маршруту доставки товарів до клієнтів</p>
    <p><strong>Освіта</strong></p>
    <ul><li><strong>НУ «Львівська політехніка»</strong></li></ul><p><strong>Ступінь:</strong> магістр</p>
    <p><strong>Назва спеціальності:</strong> Інформаційні технології проектування (САПР)</p>
    <p><strong>Період навчання:</strong> 2005 – 2010рр</p>
    <ul><li><strong>Буська гімназія ім.Петрушевича при ЛНУ ім.Франка</strong></li></ul><p><strong>Вміння та навики</strong></p>
    <ul><li>Працюю в 1C, Бітрікс24, Jira, WorkSection, Trello, Miro, Google-таблицях, AutoCAD</li></ul><ul><li>Знання Office (Word, Excel, PowerPoint, Project)Google-таблицях</li></ul><ul><li>Пройшов тренінги: з продажів Наталі Галицької, особистої ефективності школи SPE, мовний експрес з англійської УКУ, ощадливе виробництво (LEAN, 5S), ефективний менеджер (LvBS), Project Management IT (ШАГ), Бізнес-конструктор, кошторисна справа АВК-5 (Терраконсалт), кілька семінарів з web-просування і аналітики.</li></ul><ul><li>Володію російською (розмовний, письмовий)</li></ul><ul><li>Англійська: A2-B1</li></ul><ul><li>Вмію продати ручку)</li></ul><p><strong>Додаткова інформація</strong></p>
    <ul><li>Можу себе охарактеризувати як виконавчого, відповідального, вимогливого до себе. Вмію слухати і аналізувати. Маю певні навики коректно переконувати. Займаюсь кроссфітом, граю у волейбол. Маю чіткі цілі в житті. </li></ul><ul><li>Водійське посвідчення категорії A,B,C</li></ul><ul><li>Закордонний паспорт</li></ul>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: