Персонал Кропивницький: резюме та пошук співробітників в Кропивницькому, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Кропивницькому швидко, шукаю резюме в місті Кропивницький.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Кропивницькому. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Кропивницькому, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Кропивницькому!

Резюме: Аналітик BAS, 1С (Кропивницький)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Кропивницький
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p>Пилипенко Світлана Володимирівна<br /></p>
    <p>м.Київ<br /></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Мета</strong></p>
    <p>Автоматизація обліку підприємств на базі BAS, 1С в якості </p>
    <p> аналітика, консультанта, або спеціаліста з впровадження та підтримки програмного забезпечення</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Досвід роботи та досягнення</strong></p>
    <p><br /></p>
    <p>Фахівець з аналізу бізнесу групи розробки програмного забезпечення</p>
    <p>ТОВ "Інтероко" (Роздрібна мережа «Люксоптика»), Київ</p>
    <p>з 09.2021 по 06.2023 </p>
    <p>Виконання задач по підтримці та доробці<br />
    комплексної облікової системи (1С ЗУП + BAS Роздріб + BAS ERP+ BAS Бухгалтерія Prof) що охоплювали облік персоналу та розрахунки по заробітній платі в гуртово-роздрібній компанії з іноземними інвестиціями. Компанія має розгалужену мережу роздрібної реалізації медичної оптики (лінзи, окуляри), супутніх товарів та послуг.<br />
    Підсистема, що знаходилась в моїй зоні відповідальності включала наступне:<br />
    - оперативний та регламентований облік розрахунків зі співробітниками<br />
    - кадровий облік;<br />
    - облік відпусток;<br />
    - облік планового та фактично відпрацьованого робочого часу працівників роздрібу;<br />
    - облік показників постійної та змінної (KPI) частин заробітної плати;<br />
    - медичне страхування та додаткові блага;<br />
    - розрахунок утримань в тому числі і по по виконавчим документам;<br />
    - розрахунок податків;<br />
    - розрахунок резерву відпусток;<br />
    - різноманітна звітність (оператавна, регламентована, для материнської компанії).</p>
    <p><br /></p>
    <p>Аналітик з впровадження программного забезпечення</p>
    <p>Співробітництво з ТОВ "Камала Софт" в рамках ФОП Пилипенко С.В., Київ (IT)</p>
    <p>з 03.2021 по 09.2021 </p>
    <p>Для компанії, що займається будівництвом автомобільних доріг розроблена та впроваджена підсистема по обліку матеріалів та готової продукції на пунктах по зберіганню та виробництву сипучих сумішей.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Аналітик з впровадження операційного та прикладного програмного забезпечення</p>
    <p>ТОВ "Фірмова мережа "Київхліб", (Мережа роздрібної торгівлі)</p>
    <p>з 12.2019 по 05.2020</p>
    <p>В якості аналітика виконувала задачі по вдосконаленню облікової<br />
    системи (на базі 1С УПП), задачі з формалізації бізнес процесів компанії для подальшої автоматизації або модернізації. В мої обов'язки входило: збір вимог, аналіз, складання постановок задач, контроль виконання робіт з боку розробників, тестування доробленого функціоналу, інструктаж користувачів.<br />Запущено блок по нарахуванню резерву відпусток.<br />В рамках аналіза причин незадовільної роботи системи (затримки при формуванні звітів, проведенні документів, тощо) я виявила, що деякі попередні доробки функціоналу виконані без заповнення всіх необхідних аналітик в облікових регістрах системи. Як результат - регістри не закриваються в розрізі аналітики і це провокує довготривале формування деяких звітів і непродуктивне завантаження системи. Ініціювала початок робіт з виправлення ситуації.<br />В рамках задачі з пошуку причин некоректного імпорту в 1С детальних данних по роздрібним операціям вдалося ініціювати розробку механізму контролю результатів імпорту, що зменшує витрати часу бухгалтерів на пошук і виправлення помилок імпорту.<br />Розробила звіти на базі СКД для аналізу даних по роздрібним операціям в 1С (виторг-чеки-товари).</p>
    <p><br /></p>
    <p>Аналітик з впровадження прикладного програмного забезпечення</p>
    <p>ФОП Пилипенко, Київ (IT) </p>
    <p>з 09.2019 по 11.2019 </p>
    <p>Участь в проекті автоматизації бухгалтерського обліку на базі "1С Бухгалтерія 2.0" в виробничій компанії "Ярослав" в якості аналітика.<br />З моменту моєї участі в проекті вдалося виявити і виправити помилки, допущені при автоматизованому перенесенні початкових даних та документів за період, налаштувати продуктивну роботу бухгалтерів на всіх ділянках обліку. В якості результату були отримані коректні бухгалтерські та регламентовані звіти за квартал, що дозволило завершити проект успішно.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p>Аналітик<strong> </strong>1С </p>
    <p>ТОВ «ВІ КОД» (Франчайзі 1С) (2018-2019)</p>
    <p>Участь в якості аналітика в проектах автоматизації обліку в компаніях, що ведуть діяльність по зберіганню та реалізації пального (гурт, роздріб у власних мережах АЗС) на базі прикладних рішень BAS ERP, BAS УТ, 1С УТ:</p>
    <p>- проведення експрес та передпроектних обстежень на предмет автоматизації обліку;</p>
    <p>- збір вимог, </p>
    <p>- формалізація бізнес-процесів;</p>
    <p>- пошук рішень по реалізації обліку;</p>
    <p>- складання та затвердження документації в рамках проекту</p>
    <p>- контроль реалізації, тестування</p>
    <p>- підготовка інструкцій, навчання користувачів, консультування.</p>
    <p>Підтримка інформаційних систем на базі 1С, здебільшого для постачальників та реалізаторів пального.</p>
    <p>Розробка блоку обліку акциза на пальне та можливості вивантаження акцизних накладних в регламентований формат згідно правил, запроваджених з 01.07.2019 року (для BAS УТ, 1С УТ).</p>
    <p><br /></p>
    <p>Консультант-аналітик 1С</p>
    <p>ТОВ "Бізнес архітектор" (група компаній "Реарден Групп"), (Франчайзі 1С) (2016 -2018)</p>
    <p>Участь в проектах по автоматизації підприємств в якості аналітика 1С, консультанта 1С по підсистемі "Зарплата і кадри":<br />
    - оформлення технічної документації;<br />
    - доробка функціоналу (фіксація вимог, складання технічних завдань, контроль розробки, тестування, складання інструкцій, затвердження виконання робіт)<br />
    - навчання та консультування користувачів.<br />Обслуговування та доробка облікових систем замовників (на базі ЗУП, УПП, БП, УТ та ін.) в рамках технічної підтримки:<br />
    - аналіз<br />
    - складання та погодження постановок задач<br />
    - контроль виконання з боку розробників<br />
    - тестування<br />
    - здача робіт,<br />
    - навчання, складання інструкцій по користуванню, консультування<br />В рамках проекту автоматизації сільськогосподарського підприємства (цукровий завод та 2 колгоспа) успішно запущена підсистема "Зарплата і кадри". З мого боку виконувались роботи по перенесенню початкових даних (з 1С77, 1С8 в 1С УСХП), налаштування, постановка задач, контроль виконання доробок функціоналу з боку розробників, навчання користувачів.<br />Проведення навчання користувачів замовників по конфігурації 1С:ЗУП в рамках 2-3 денних курсів.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p>Аналітик<strong> </strong>1С </p>
    <p>ТОВ «MTI» (Холдинг з мережами роздрібної торгівлі різних профілів та мережею сервісних центрів з ремонту техніки) (2015-2016)</p>
    <p>Участь в проекті по автоматизації управлінського та регламентованого обліку на базі 1С мережі сервісних центрів по ремонту техніки на базі «1С Управління сервісним центром», 1С УТП, 1СЗУП. </p>
    <p>Налаштування інтеграції ЗУП-УТП.</p>
    <p>Участь в проектах автоматизації регламентованого обліку мереж роздрібної торгівлі ювелірних виробів, комп’ютерної техніки та брендового одягу на базі 1С УТП, 1С ЗУП, 1С Розница, 1С Магазин одежды и обуви . Налаштування інтеграції ЗУП-УТП.</p>
    <p>Складання технічної документації (постановка задачі, технічне завдання, протокол прийому та ін..), взаємодія з підрядниками, тестування доробок, написання інструкцій, підтримка користувачів, адміністрування облікових даних, доробки. </p>
    <p><br /></p>
    <p>Програміст-консультант 1С </p>
    <p>ТОВ «Бізнес-Софт» (франчайзі 1С) м.Киев ( 2013-2015)</p>
    <p>Участь в проекті впровадження 1С ЗУП, 1С Бухгалтерія в організації (80 співробітників).</p>
    <p>Участь в проекті автоматизації обліку в виробничій фірмі на базі 1С УПП.</p>
    <p>Налаштування трансляції даних бух обліку згідно МСФО (міжнародних стандартів фінансової звітності).</p>
    <p>Переведення облікових систем з 1С 77 на 1С 8.</p>
    <p>Підтримка користувачів, доробки конфігурацій, оновлення. </p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p>Інженер-програміст </p>
    <p> «Інтегра-сервіс» (франчайзі 1С) м.Київ(2005-2013)</p>
    <p>Участь в проектах по налагодженню ведення обліку в програмах 1С 8.2 Бухгалтерія, УТП, ЗУП (до 10 користувачів) від перенесення початкових залишків, налагодження обліку, розрахунку собівартості до формування регламентованої звітності.</p>
    <p>Впровадження программ 1С 8.2 УТП, Бухгалтерія, ЗУП, «Общепит», «Бухгалтерия строительной организации» на підприємствах (встановлення, навчання користувачів, виконання доробок в програмі, оновлення змінених конфігурацій, налаштування інтеграції 1С з клієнт-банком, Бест-звіт, m.e.doc, налаштування обміну між розподіленими базами данних. Налаштування інтеграції між БП та ЗУП).</p>
    <p>Переведення облікових систем з 1С 77 на 1С 8.</p>
    <p>Впровадження программ 1С 7.7. Налагодження завантаження та вивантаження інформації в форматах XML та DBF в системи клієнт-банк.</p>
    <p>Налагодження ведення обліку в програмах 1С 7.7 починаючи з введення початкових залишків, налагодження, консультування, закінчуючи формуванням звітності.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p>Бухгалтер<strong> </strong> (2004 – 2005)</p>
    <p>ТОВ «Призма-13» (м.Київ)</p>
    <p>Ведення бухобліку сільськогосподарського підприємства (тваринництво, рослинництво, облік автотранспорту, клієнт-банк, розрахунок податкових зобов’язань ПДВ основної та пільгових декларацій). Робота в розподіленій базі даних. Була відповідальна за внесення початкових залишків та перехід з 1С Бухгалтерії 7.7 на 1С Підприємство 7.7(сільськогосподарська на базі комплексної).</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p>Бухгалтер<strong> </strong> (2002 – 2004)</p>
    <p>АТЗТ «Миронівський хлібопродукт» (м.Київ)</p>
    <p>Ведення бухобліку оптового продажу м’ясної продукції (1С Бухгалтерія 7.7).Ведення обліку тари, проведення звірок з контрагентами. Адміністрування 1С та розробка друкованих форм.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p>Бухгалтер по роботі з первинними документами та обліку ТМЦ<strong> </strong> (2002)</p>
    <p>ТОВ «Бізнес центр Фармація» (оптово-роздрібна фармацевтична фірма) (м.Київ)</p>
    <p>Ведення відпуску медичних препаратів та їх обліку на складі, ведення бази медичних сертифікатів, формування оперативної звітності.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Оператор ПК (2000-2002)</p>
    <p>ТОВ «Лев» (розробка програмного забезпечення для фармацевтичних фірм) (м.Київ)</p>
    <p>Ведення бази даних фармацевтичних препаратів. Збір інформації через Internet, обробка та розсилка по E-mail.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Оператор ПК по роботі з первинними документами та обліку ТМЦ (2000)</p>
    <p>ТОВ «Юніфарма» (оптова фармацевтична фірма) (м.Київ)</p>
    <p>Виписка первинної документації для оптової торгівлі медичними препаратами.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Оператор ПК (1998-1999)</p>
    <p>ТОВ «Книга-плюс» (торгівля медичною літературою та видання медичної літератури) (м.Київ)</p>
    <p>Складський облік медичної літератури та виписка первинної документації.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Інженер автоматизованих систем управління виробництвом (1993-1998)</p>
    <p>ВО «Завод «Арсенал»» (м.Київ)</p>
    <p>Адміністрування програмного комплексу виробничо-диспетчерського відділу, який виконував забезпечення деталями та матеріалами одного з виробничих цехів заводу.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Освіта</strong></p>
    <p>Київський політехнічний інститут (1993) </p>
    <p>Інженер-системотехнік</p>
    <p>Факультет Інформатики та обчислювальної техніки</p>
    <p>Спеціальність: Обчислювальні машини, комплекси, системи та мережі</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Додаткова освіта</strong></p>
    <p>2019 Сертифікований курс "ERP. Огляд можливостей системи" </p>
    <p>2018 Курс «Бізнес-аналіз», ITEA</p>
    <p>2018 Сертифікований курс "Облік витрат в ERP".</p>
    <p>2016 Курс «Англійська мова рівень Intermediate E4» на факультеті курсової підготовки НТУУ «КПІ»</p>
    <p>2015 Курс «Англійська мова рівень Pre-Intermediate E3» на факультеті курсовой підготовки НТУУ «КПІ»</p>
    <p>2014 Курс «Англійська мова рівні E1, E2» на факультеті курсовой підготовки НТУУ «КПІ»</p>
    <p>2013 Курс «Решение бухгалтерских задач в системе 1С Предприятие 8.2»</p>
    <p>2013 Курс «Англійська мова рівень Preparatory А1» на факультеті курсовой підготовки НТУУ «КПІ»</p>
    <p>2012 Курс «Решение оперативных задач в системе «1С:Предприятие 8.2»</p>
    <p>2009 Курс «1С:Бухгалтерия 8 для Украины. «Использование прикладного решения»</p>
    <p>2008 Курс: «Использование запросов в системе «1С:Предприятие 8»</p>
    <p>2008 Курс «Основные объекты в системе «1С:Предприятие 8.1». Введение в конфигурирование»</p>
    <p>2005 Учбовий центр «Успіх» Курс Програмування в 1С Підприємство 7.7</p>
    <p>2004 ТОВ «МІКСТ» м. Черкаси (розробка програмного забезпечення) Курс по веденню обліку в сільськогосподарській конфігурації 1С Підприємство 7.7</p>
    <p>2003 Учбовий центр «»Перспектива 20 століття» Курс конфігурування та адміністрування в 1С Підприємство 7.7</p>
    <p>2003 Школа ринкової економіки ТОВ «ЛІТ» м.Київ Курс бухгалтерського обліку</p>
    <p>2000 Курси підвищення кваліфікації «УКРСТЕНО» м.Київ </p>
    <p>Бухгалтерський облік,маркетинг, менеджмент, основи реклами, діловодство, Windows, MS Ofisse (Word, ExcellAccess,Pover Point), Internet Explorer, Outloock Express</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Сертифікати 1С</strong></p>
    <p>2017 "1С:Профессионал. Использование прикладного решения ЗУП для Украины"</p>
    <p>2011 « 1С:Специалист-консультант» по внедрению прикладного решения «1С:Бухгалтерия 8 для Украины»</p>
    <p>2009 «1С:Специалист-консультант» по прикладному решению «1С:Управление торговлей 8 для Украины»</p>
    <p>2008 «1С:Профессионал» по «1С:Торговля 8».</p>
    <p>2007 «1С Професіонал» по платформе 8.1 </p>
    <p>2006 «1С:Профессионал» по «1С:Бухгалтерия 8».</p>
    <p>2005 «1С:Профессионал» по подсистеме «МСФО» в «1С:Предприятие 8».</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Вміння та навички</strong></p>
    <ul><li>Складання документації в рамках проекту (обстеження, інструкції)</li><li>Складання технічної документації</li><li>Знання бухгалтерського та податкового обліку</li><li>Програмування в 1С8, 1С77</li><li>Знання основних принципів обліку оптової, роздрібної торгівлі, виробництва, оренди, надання послуг, давальницького виробництва, розрахунку заробітної плати, обліку основних засобів, обліку сільського господарства, обліку в ОСББ, особливостей обліку мережі сервісних центрів по ремонту техніки та інше.</li></ul><ul><li>Збір інформації про особливості діяльності підприємства для автоматизації обліку </li><li>Розробка додаткових об’єктів конфігурацій та доробка існуючих </li><li>Складання звітів для аналізу даних («Консоль отчетов», «Консоль запросов», СКД)</li><li>Перенесення початкових облікових даних з допомогою конвертації.</li></ul><p>Володіння мовами</p>
    <ul><li>Українська - рідна</li><li>Англійська – рівень Intermediate </li><li>Німецька - початковий</li><li>Російська - володію вільно</li></ul><p><br /></p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: