Персонал Кропивницький: резюме та пошук співробітників в Кропивницькому, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Кропивницькому швидко, шукаю резюме в місті Кропивницький.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Кропивницькому. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Кропивницькому, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Кропивницькому!

Резюме: System administrator (Кропивницький)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Кропивницький
  • Досвід роботи: 5 рок. 7 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: мужской

Досвід роботи

  • system administrator Inlimited <p><strong>Main job duties:</strong></p>
    <ul>
    <li>
    <p><strong>Administration of IT infrastructure</strong></p>
    </li>
    <li>
    <p>Administration of physical servers (Dell, HPE)</p>
    </li>
    <li>
    <p>Administration of virtual servers (ProxMox, VMware ESXi)</p>
    </li>
    <li>
    <p><strong>Google Workspace administration and user support</strong></p></li>
    </ul>
    <p><strong>Security and surveillance systems:</strong></p>
    <ul>
    <li>
    <p>Deployment and administration of physical security systems and video surveillance</p>
    </li>
    <li>
    <p><strong>Implementation of video surveillance systems using Milestone and Integriti products</strong></p>
    </li>
    <li>
    <p>Familiarity with <strong>audio/video analytics systems based on IDOL neural network platform</strong></p>
    </li>
    </ul>
    <p><strong>Support and operations:</strong></p>
    <ul>
    <li>
    <p>Full support of the company’s IT environment for 150–250 users</p>
    </li>
    <li>
    <p>Processing of L2/L3 level support requests in the <strong>ServiceDesk/HelpDesk</strong> system</p>
    </li>
    <li>
    <p>Maintenance of technical documentation</p>
    </li>
    </ul>
    <p><strong>Participation in IT projects:</strong></p>
    <ul>
    <li>
    <p>Equipment selection according to project requirements, working with project documentation</p>
    </li>
    <li>
    <p>Network map development, configuration of network equipment (50+ units), video surveillance cameras (100+ units)</p>
    </li>
    <li>
    <p>Installation and configuration of server clusters (6 units)</p>
    </li>
    <li>
    <p>Deployment of infrastructure according to project specifications</p>
    </li>
    <li>
    <p>Commissioning works</p>
    </li>
    </ul>
  • system administrator Sheriff security company <p><strong>Main job duties:</strong></p>
    <ul>
    <li>
    <p><strong>Administration of IT infrastructure</strong></p>
    </li>
    <li>
    <p>Administration of physical servers (Dell, HPE)</p>
    </li>
    <li>
    <p>Administration of virtual servers (ProxMox, VMware ESXi)</p>
    </li>
    <li>
    <p><strong>Google Workspace administration and user support</strong></p>
    </li>
    </ul>
    <p><strong>Deployment and support of distributed centralized services:</strong></p>
    <ul>
    <li>
    <p><strong>Active Directory (2016/2019)</strong> – deployment, creation of group policies</p>
    </li>
    <li>
    <p><strong>Microsoft Exchange Server (2016/2019)</strong> – support and administration</p>
    </li>
    <li>
    <p><strong>DNS (2016/2019)</strong> – configuration and replication</p>
    </li>
    <li>
    <p><strong>SharePoint (2016)</strong> – support and administration</p>
    </li>
    <li>
    <p><strong>Microsoft RDS (Remote Desktop Services)</strong> – farm deployment, support, administration</p>
    </li>
    <li>
    <p><strong>Microsoft WSUS (Windows Server Update Services)</strong> – server group deployment, computer group management, rules setup</p>
    </li>
    <li>
    <p><strong>Microsoft WDS (Windows Deployment Services)</strong> – deployment and configuration of server group</p></li>
    </ul>
    <p><strong>Support and operations:</strong></p>
    <ul>
    <li>
    <p>Full support of the company’s IT environment for 150–250 users</p>
    </li>
    <li>
    <p>Processing of L2/L3 level support requests in the <strong>ServiceDesk/HelpDesk</strong> system</p>
    </li>
    <li>
    <p>Maintenance of technical documentation</p></li>
    </ul>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: